Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


snabbt och inte så innehållesrikt inlägg.

Nu var det ett bra tag sen jag skrev.
Men har inte haft tid och inte tillgång till dator så ofta.
Det har inte hänt speciellt mycket sen jag skrev sist, men en del.
Lär kliva upp tidigt på morgonen nu, för att komma i tid till skolan, men har inte sovit över än så länge.
Går i 8a nu, med Linn och min halvbror Pontus, känns mycket roligare :)

Har inte hunnit fixa bilderna från min kamera än, men det måste ju bli snart,
så ni får se lite sen Danmark.

Idag har det varit en skapligt tråkig dag, både i skolan och hemma.
Har bara suttit här framför datorn hela dagen efter klockan 16.00.
Nu håller jag på att ladda ner en film Pontus och jag snart ska se, "cry baby" heter den.
Redigerade en bild på han idag också, för att fördriva tiden.
Lust att se? :D haha, den är från förra sommaren, med mina solbrillor.

ORGINALET:


REDIGERADE:  (det blir dålig kvalité när man har den som "minatyr" men det får vara så)


en till bild jag har fixat lite med idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0