Allmänt   | Bilder/Videoklipp   | Minnen


28/8 torsdag

Igår åkte jag och Emma till stan efter skolan, jag hittade ett par nya skor och en tunika :)
Sen gick vi och bytte emmas gamla skor till ett par nya.
När vi var klar så kom vi på att emma inte kunde andvända sitt busskort för tiden hade gått ut,
så ringde hennes mamma och hon kom och hämtade oss.
När vi kom hem bytte vi om, sen gick vi 1 mil igen, i regnet dessutom.

Idag har jag bara varit lat hela dagen,
gick i skolan till 20 i 2, sen har jag bara suttit här hemma vid datorn.
Gick med Pontus till ica en snabbis, och köpte nötter från naturgodis hyllan ;D
så det var ganska nyttigt.. vart inte att ut och jogga idag, emma mådde inte så bra.
men imorgon blir det, innan jag och adam åker till carro i sandviken :)
vi ska vara där tills på söndag, mysigt.

nu ska jag nog kolla på film med pontus snart,
vi har laddat ner några skräckfilmer, ska bli roligt att se,
för pontus är alltid så rädd, haha!

kommer kanske en bild sen, får se.
har väldigt stor lust att designa om någon nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0